19.06.2015

KAHVE (FALI) MAKALE




MERAKLI BİR AVRUPALININ ANLATIMI İLE KAHVE  FALI                                     

Çoğu İnsan  kahve  falı  düşünün  kahve okuma  Uygulaması  Türk kahvesi  fal  bir fincan dibinde  öğütür  ama  yok  Ne yapmam lazım  Fincan  görüntülerini  okunur  ve İçteki  kal binde ve  ne  varlık  haline  getirmek için  güç   ne  anlatmak  için  kendimi çok  iyi  ben açıklayamam.
Bazen  Sadece  bana  hikaye  ettirmek için  yeterli  olduğunu  söyleye bilirim  İşitmem  belki garip  bunu  düşünüyorum  edecektir. 




Sonuçta Türk değilim  fincan  okuma  geleneği,  benim  Türk  arkadaşlarım  çoğu olduğu  gibi annem  veya  büyükanne  bana  aşağı   teslim  değildi .
Geleneğin  Bu türk   kahvesi   Sosyal  dünyasından  bize  geldi. Kahve  falı  çok önemlidir.

Kahve  kültürü  yakında  Avrupa'ya  yayıldı  ve   Arkadaşlarınızla  bir fincan  ve  konuşma Sevinç li  yanısıra   kahve  fincanı  okuma  Sanatı  ve Pratik geldi  Bir daha  ne olabilir. 
Geleceğe   bakmak  Tabiiki  bir  hikaye  anlatıcı  değilim  bu yüzden  bir  okuma  daha  ne olabilir.



Ben  okuduğumda  bugün  yapmak, ve hala  kişinin  derin  rüyalar  geldiğinizde  bir  kahve  üç 
şekilde  zevkinize  şipariş  edilebilir.  şekersiz   yada  orta,  Eğer  fincan  veya   okuma   dibinde 
yerleşmek  gerekçisiyle   etkilemez.

Okuma  için  hazırlanıyor,   İlk  olarak    Size   Kahve  yudumlarken   başlamadan  önce   fincanı bilmek. 
İsteyen  ne bir  niyetim  yok  Ardından  çevrenizdeki  arkadalarınızla  tat ve  konuşma  keyfini   çıkarın .



Eğer   Sol  elinizle  fincan üzerinde  baş  aşağı  yer   tabak  bittiğinde  Tabak  üzerinde  baş aşağı yer  tabak  bittiğinde   Tabak  üzerinde  Sol  elinin  başparmağını  ve  fincan  okunur.

Zerrince__






Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder